fbpx

FAQ SK

Tu nádete FAQ – Najčastejšie otázky a odpovede ohľadom použitia elektronického prekladača LANGIE. V prípade iných otázok nás neváhajte kontaktovať.

1. Je nutné použiť ONLINE pripojenie pre funkčnosť zariadenia?
Nie je to nutné  (pre vybraných 13 svetových jazykov) funguje preklad aj offline, ale výslovne to NEDOPORUČUJEME ak chcete mať zaručený čo možno najpresnejší preklad a chcete sa bez problémov dohovoriť.

Akýkoľvek OFFLINE prekladací mód pri všetkých prekladačoch obsahuje len obmedzenú slovnú zásobu 1/100 databázy ONLINE (iba základné hlášky) a preklad je často nepresný až nezrozumiteľný. ONLINE mód zabezpečí neustálu aktualizáciu a korekciu prekladu DOŽIVOTNE ZDARMA. Ak si zakúpite aj LANGIE SIM kartu, tak zariadenie sa automaticky pripojí na danú sieť operátora v danej krajine v 70-150 krajín (vyžadovaná je len dostupnosť 3G/4G pokrytia) a prakticky ani neviete, že ste ONLINE, môžete rovno začať prekladať.

 

2. Má kvalita internetového pripojenia dosah na rýchlosť prekladu?
Určite áno, ak signál pokrytia 3G/4G nie je dostatočný tak aj preklad môže trvať dlhšiu dobu, prípadne preklad nebude možný vôbec.  Nie je dobré používať pre pripojenie lokálnu wifi sieť, lebo pripojenie je často nestabilné a môže trvať dlhý čas kým zariadenie danú hlášku preloží. Doporučujeme použitie niektorej z ponúkaných LANGIE SIM kariet. Pre väčšinou používateľov 2 ročnú LANGIE SIM kartu pre neobmedzený preklad v 70 krajinách bez ďaľších poplatkov.

 

3. Ako zabezpečím ONLINE internetové pripojenie LANGIE pri ceste do zahraničia?
Ak nebudete mať vloženú SIM kartu tak ideálne cez mobilný prístupový bod 3G internet (HOT SPOT), ktorý budete mať všade so sebou. V rámci EÚ môžete využiť mobilné dáta bezplatne (v rámci Vášho predplateného balíka ako v SR), ak budete cestovať do krajín mimo EÚ tak určite odporúčame využiť LANGIE GLOBAL SIM karty, ktoré môžete u nás zakúpiť.  Internetové pripojenie tak budete mať stále aktívne, budete môcť surfovať na internete cez Váš mobil všade kde sa pohnete a LANGIE prekladač bude fungovať najlepšie ako vie:)

 

4. Je nutné zakúpiť aj niektorú z LANGIE GLOBAL SIM Kariet?
Nie je to nutné, zariadenie funguje aj samostatne avšak určite to doporučujeme ak sa chystáte vycestovať mimo krajín EU. V tom prípade môžete využívať online preklad cez LANGIE prakticky hneď a všade bez obmedzení. 

 

5. Ako dlho trvá kým LANGIE preloží danú hlášku?
Preklad je veľmi rýchly a plynulý obvykle 1-2 sec po ukončení nahrávania danej hlášky.  Toto je však závislé na kvalite internetového priopojenia.

 

6. Vyžadujú sa nejaké ďaľšie poplatky za používanie zariadenia?
Nie prevádzka zariadenia už nevyžaduje žiadne ďaľšie poplatky, aj aktualizácie firmwaru sú doživotne zdarma.

 

7. Musím si nainštalovať nejakú aplikáciu do telefónu pre použitie zariadenia?
Nie je nutná inštalácia žiadnej aplikácie do telefónu. Zariadenie pracuje úplne samostatne.

 

8. Musím sa niekam registrovať a zadať svoje osobné údaje pre použití prekladača?
Pre použitie zariadenia nie je vyžadovaná registrácia žiadnych osobných údajov zákazníkov.

 

9. Rozoznáva zariadenie slovenský jazyk korektne? Viem overiť či je nahraná hláška správna?
Áno zariadenie pracuje aj so slovenským a českým jazykom veľmi dobre. Overiť správnosť nahranej hlášky si viete na LCD displeji kde sa zobrazí text oboch prekladov.

 

10. Bude sa zoznam jazykov pre preklad LANGIE v budúcnosti zvyšovať?
Určite áno, v budúcnosti sa bude počet podporovaných jazykov pre preklad zväčšovať.

 

11. Som technický antitalent zvládnem použitie aj ja?
Samozrejme, zariadenie je navrhnuté tak, aby jeho obsluhu zvládol naozaj každý aj úplný technický antitalent.

 

12. Prečo sa pripojený Hotspot automaticky stratilo?

Ak Langie zistil, že spojenie nebolo dlho používané, Hotspot sa automaticky vypne. Ak budete potrebovať znova použiť pripojenie, môžete prejsť na Hotspot, aby ste ho znova zapli.

 

13. LANGIE VIDEOTUTORIAL ako správne vložiť a aktivovať dátovú SIM kartu alebo vytvoriť WiFi prístupový bod v mobilnom telefóne a následne pripojiť k prekladaču Langie?

14. Ako pripojiť Langie na Wifi internetový prístupový bod na mobilnom telefóne, alebo routeri ?

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, opýtajte sa nás prosím priamo v sekcii: FÓRUM

Create A product first!

Create a product first please!