fbpx

FAQ

Tu nádete FAQ – Najčastejšie otázky a odpovede ohľadom použitia elektronického prekladača LANGIE. V prípade iných otázok nás neváhajte kontaktovať.

1. Je nutné použiť ONLINE wifi pripojenie pre funkčnosť zariadenia?
Nie je to nutné  (pre vybraných 12 svetových jazykov) funguje preklad aj offline, ale výslovne to NEDOPORUČUJEME ak chcete mať zaručený čo možno najpresnejší preklad a chcete sa bez problémov dohovoriť.

Akýkoľvek OFFLINE prekladací mód pri všetkých prekladačoch obsahuje len obmedzenú slovnú zásobu (iba základné hlášky) a preklad je často nepresný až nezrozumiteľný. ONLINE mód po pripojení na wifi sieť zabezpečí neustálu aktualizáciu a korekciu prekladu, databáza je niekoľkonásobne väčšia ako pri offline preklade.

 

2. Má kvalita wifi pripojenia dosah na rýchlosť a spoľahlivosť prekladu?
Určite áno a v tomto prípade DOPORUČUJEME použiť  vytvorenie mobilného internetového 4G HOT SPOT-u (prístupového bodu z Vášho mobilu), na ktorý LANGIE pripojíte.  Nie je dobré používať pre pripojenie lokálnu wifi sieť, lebo pripojenie je často nestabilné a môže trvať dlhý čas kým zariadenie danú hlášku preloží.

 

3. Ako zabezpečím wifi internetové pripojenie LANGIE pri ceste do zahraničia?
Ideálne cez mobilný prístupový bod 4G internet (HOT SPOT), ktorý budete mať všade so sebou. V rámci EÚ môžete využiť mobilné dáta bezplatne (v rámci Vášho predplateného balíka ako v SR), ak budete cestovať do krajín mimo EÚ tak odporúčame zakúpiť lokálnu dátovú SIM kartu (ktorá zvyčajne stojí 10 – 20 EUR). Internetové pripojenie tak budete mať stále aktívne, budete môcť surfovať na internete cez Váš mobil všade kde sa pohnete a LANGIE prekladač bude fungovať najlepšie ako vie:)

 

4. Ako dlho trvá kým LANGIE preloží danú hlášku?
Preklad je veľmi rýchly a plynulý obvykle 1-2 sec po ukončení nahrávania danej hlášky.  Toto je však závislé na kvalite internetového priopojenia.

 

5. Vyžadujú sa nejaké ďaľšie poplatky za používanie zariadenia?
Nie prevádzka zariadenia už nevyžaduje žiadne ďaľšie poplatky, aj aktualizácie firmwaru sú doživotne zdarma.

 

6. Musím si nainštalovať nejakú aplikáciu do telefónu pre použitie zariadenia?
Nie je nutná inštalácia žiadnej aplikácie do telefónu. Zariadenie pracuje úplne samostatne.

 

7. Musím sa niekam registrovať a zadať svoje osobné údaje pre použití prekladača?
Pre použitie zariadenia nie je vyžadovaná registrácia žiadnych osobných údajov zákazníkov.

 

8. Rozoznáva zariadenie slovenský jazyk korektne? Viem overiť či je nahraná hláška správna?
Áno zariadenie pracuje aj so slovenským a českým jazykom veľmi dobre. Overiť správnosť nahranej hlášky si viete na LCD displeji kde sa zobrazí text oboch prekladov.

 

9. Bude sa zoznam jazykov pre preklad LANGIE v budúcnosti zvyšovať?
Určite áno, v budúcnosti sa bude počet podporovaných jazykov pre preklad zväčšovať.

 

10. Som technický antitalent zvládnem použitie aj ja?
Samozrejme, zariadenie je navrhnuté tak, aby jeho obsluhu zvládol naozaj každý aj úplný technický antitalent.

 

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, opýtajte sa nás prosím priamo v sekcii: FÓRUM

Create A product first!

Create a product first please!